fredag 23 mars 2012

Cupcake-mania!

Denna veckan har jag sytt mössor. Gjorde en mössa i finaste cupcaketyget till Elliot och det var visst så att jag inte var den enda till att uppskatta den, så jag samlade på mig beställningar. Nu är alla nästan klara :) 

Elliot gillar faktiskt den mössan, även fast han ser tjurig ut. Det känns som lite hans normaltillstånd nuförtiden, tjurig. Gnällig och sur. Mamma är väl inte så rolig längre ;)

Idag bakade jag cupcakes inför helgen. Jag ska åka på hänghelg med mammapolarna. Det blir god mat, trevligt sällskap, lite alkohol och ostörd sömn. Häftiga grejjer. Inga barn.
Har sett fram emot denna helgen hur länge som helst nu, så det känns grymt att den faktiskt blir av :D


Ja men så idag hade jag ju tatueringstid. Gjorde min efterlängtade cupcake. Vad annars liksom? Det blev så sjukt bra. Bara älskar den!
Innan tatueringen träffade jag min fina Elin. Vi satt på trädgårdsföreningen och hängde en stund och sen fick jag klämt i mig en subwaymacka. Fantastiskt underbart trevligt att träffa henne igen <3

Har märkt att jag blivit lite socialt... svår. Hoppas inte folk tar illa vid sig, jag är bara inte van vid att vara bland folk längre :/

Nu ska jag sova, för imorn fortsätter det som börjat som en superunderbar helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar