onsdag 9 maj 2012

120509

Allt går så fort nu. Elliot har lärt sig att äta själv och han gör det som en mästare! Igår satte vi dit spjälsidan på hans säng och nu har han somnat där två gånger. Det är helt underbart när han utvecklas och blir mer och mer självständig. Han snackar en massa, inte mycket som man förstår, men han försöker ändå.

Snart är det sommar :) Vi kommer vara lediga en massa tillsammans. Majte har ju superlång semester och jag jobbar bara en vecka i sommar. Det blir Kiruna och sen ska vi njuta av sommaren i Göteborg. Inte dåligt alls.

Jag har blivit en sån där som syr en massa. Syr liksom nästan varje dag. Har ni kollat in min sida på fejjan? www.facebook.com/byannu
I och med att jag syr så mycket har jag nu börjar tråna efter en overlock. Ååååh vad jag vill ha en! Har önskar mig bidrag till en i födelsedagspresent, men de är ju ganska dyra, så jag får nog spara ett tag. Tänker ändå att det är värt det eftersom jag kommer använda den så mycket.




2 kommentarer:

  1. hej! Hitta precis till din blogg :)
    Vill du hjälpa mig att rösta på vilken färg till vår vagn? Hade varit super snällt!

    Vi har valt en BRIO GO, så nu är det färgen - BLÅ el RÖD. Hade varit super snällt om du ville gå in o rösta på min blogg :)

    http://perfectlifewithyou.blogg.se/2012/may/brio-go-rod-vs-bla.html#comment

    SvaraRadera
  2. Googlade angående tuggummifobi och hamnade till slut här. Skulle bli väldigt tacksam om den som visste lite om det kunde kontakta mig på info (a; vognen. . com. Har en vän som tror hon är ensam i vörlden om detta och tja... sprid ljus? /snedseglare i Buenos Aires, Argentina

    SvaraRadera