torsdag 16 september 2010

Morgonrus

Idag vaknade jag i ett lyckorus! Det sparkade till i magen när jag låg i sängen och jag insåg att jag ska bli mamma. Och inte bara det, jag ska dela föräldraskapet och resten av mitt liv med den underbaraste mannen jag någonsin träffat. Min underbara Majte. Vi ska bli en liten familj =)

Lyckoruset kommer över mig lite då och då. Ofta kommer den när jag tittar på min vackra ring han gav mig, då jag påminns om att vi ska gifta oss. Obekrivlig känsla det där.. att vara så kär ^^

Det är snart dags för mig att åka till skolan. Fick stanna hemma igår för det gjorde så ont i ryggen. Vet inte vad det var, om det var foglossning eller allmän smärta bara, ont gjorde det iaf. Dock så gjorde det inte bara ont där nere på ryggen utan på framsidan med.. vid ljumsken typ. Ingen aning, obehagligt dock.

Lilla bebisen i magen sparkas väldigt ofta nu. Ibland kan jag känna det utanpå med handen, om jag placerar den rätt. Majte har inte fått känna än, tror Lars-Torsten blir lite blyg inför pappa :P Men det kommer nog ändras så småningom.

Nu, skutta iväg till skolan! (med små små steg så inte fogarna klagar ;))

1 kommentar: