måndag 20 februari 2012

Dessa jädra sjukdomar..

Vad trött jag blir. Det var länge sen nu (känns det som iaf) som alla var friska samtidigt här hemma.
Förkylningarna avlöser varandra och nu är det både jag och Elliot som snorar här hemma. Han mår dock sämre med sin feber och allt. Jag däremot har samlat på mig både den ena och den andra krämpan och det känns som att det enda jag gör är att gnälla. Orken räcker liksom inte till.

Igår skulle jag och Majte på hagabadet. Hade bokat romerska badet med ett presentkort vi fick i förlovningspresent. Och vad vi sett fram emot detta! Men så blev ju Elliot sjuk. Som tur var fick vi boka om, så om två veckor blir det av istället!

Det har gått kass med träningen de senaste veckorna.. det har vart ont här o där.. och nu är jag förkyld. Ogillar starkt när det blir paus i det jag blivit så duktig på att få till, men så fort jag blir frisk ska inget stoppa mig!

Nu låter det som att allt är skit, men det är det inte! Ibland behöver man bara få spy lite galla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar