söndag 5 februari 2012

Om bloggande var som stickning..

...så hade jag bloggat jämt. Bara så ni vet. Men nu blir det knappt av att jag skriver, för när det gått ett tag emellan så blir det så mycket man ska berätta att man liksom skiter i det. Försökte blogga med mobilen, men när jag skrivit ett jättelångt fint inlägg o skulle posta det så kunde mobilen inte få ut det. Skitapp.

Vad har hänt? Elliot har blivit ett år, jag var o festade i fredags och jag har blivit duktig och börjat träna två gånger i veckan. Har en sån därn fin kompis att träna med och det hjälper massor. I torsdags var vi på box och det var skitkul! Träningsvärken kom tillsammans med baksmällan och klubbade mig halvt död.

Min lilla Elliot fyllde ju år dårå. Alltså, från att ha haft en bebis så är jag nu mamma till en 1-åring. Det gav mig en liten snabb kris, känner mig väldigt gammal. Dock är det ju så att det blir bara roligare och roligare att vara mamma hela tiden. Han lär ju sig nåt nytt hela tiden!


Den lilla 1-åringen äter tårta på sitt kalas på första bilden.. och på andra myser han med sin nya docka efter ett lyckat kalas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar