onsdag 30 juni 2010

Hemma från Kiruna!

I tisdags kom vi hem efter en vecka i Kiruna. Det var riktigt trevligt att få träffa hela Majtes familj. Det känns fantastiskt att veta att mitt barn kommer födas till att få vara del av en så underbar familj som familjen Lindkvist är. Och min egen också såklart, men det visste jag ju redan innan! Bilden här är tagen från Loussa-toppen.


För att fira att jag fyllt år bjöd svärmor och svärfar på tårta och jag fick presenter :D Det var jättemysigt och jag blev så rörd... Fick en kokbok, en bok om vad barn säger om mor- och farföräldar, en gravidtidning och en stick-tidning. Och ett presentkort på garn. Bestämde vad jag ville ha från tidningen så lovade svärmor att sticka det åt mig :D Detta fick det bli.
Fick också en jättefin present från Majtes bror Oscar, ett presentkort på en sida där man kan beställa grymma väggbilder och text!


Veckan har gått snabbt med MVC-besök och mycket sol o bad. Jättejobbigt med värmen, men underbart när man får bada. Och jag som hatar att bada allt annat än pool har badat både i sjö och hav!

Kan säga att jag är glad att jag inte är höggravid nu i denna värmen.

//Annu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar