torsdag 15 juli 2010

En dröm

Visst har jag hört att man kan drömma lite annorlunda när man är med barn.. men hua!! Jag sov nu på eftermiddan eftersom jag ska jobba inatt och hade en dröm där jag var på pressbyrån och handlade godis. I affären fick jag ett sms av någon okänd som ville att jag skulle amma hennes barn ett tag för att hon ville tatuera sig och då får man inte amma. Hennes barn skulle födas 11 januari (Majtes födelsedag) och hon hade bestämt att barnet skulle heta Benny, för de hade sett hans balle (??) på ultraljud. Jag gick till kassan och betalade mitt godis efter att ha tittat på alla fina kläder de hade på pressbyrån och fick ett kvitto med smset i. Men bara en kopia för kassören skulle också ha en.

Vad är det för språk jag har i mina drömmar? Vem säger balle?

Dock blev jag galet sugen på de godisar jag hittade i affären.. suck. Tror inte de finns på riktigt ens.

//Annu

2 kommentarer:

  1. hihi, sjukt kul att du delar med dig av dessa härliga graviddrömmar, jag ångrar att jag inte skrev mina, jag drömde också helt knasigt..

    SvaraRadera
  2. vad fin blogg ni har fått! =) //Tina

    SvaraRadera