lördag 24 juli 2010

Wohoo :D

Det är rätt fantastiskt! Jag hittade Lergigan i mitt medicinskåp hemma.. kom på att jag läst nånstans att de fungerar mot graviditetsillamående och ringde min barnmorska och pratade med henne. Hon tyckte jag skulle testa ifall det funkar på mig. Och visst gjorde det det! Lärde mig snabbt att de ska intas efter att man ätit, för annars kommer den upp på en gång. Förstod också att den ska tas precis innan läggdags för annars blir man en zombie hela förmiddagen.. om man tar den till frukost alltså.

Men det funka!!! Fantastiskt!


Så nu kan jag både äta och vara någorlunda levande igen. Wohoo!!

Har funderat lite på hur bebisens rum ska se ut. Behöver målas och grejjas.. hoppas vi får tid med det i höst bland allt jobb och plugg. Kom med idéer om ni har det!

//Annu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar