torsdag 15 juli 2010

Förbaskade illamående!

Jag är så galet less på att må illa jämt, varje dag. Det är inte roligt, alls. Och ingenting hjälper. Jo, att kräkas, men bara det är så ansträngande för kroppen att man knappt orkar med. Blir sådär asocial av allt och vill mest bara sova..

Förutom illamåendet mår kroppen rätt bra. Är ganska "stånkig" och blir lätt ansträngd, men det är väl sånt som hör till. Har inte börjat märka att jag skulle vara sugen på något speciellt, är mest osugen på allt. Choklad smakar rumpa, cola light går inte ner.. är inte sådär sugen på saker, mer att det går ner om jag ändå betämmer mig för att äta det. Frukt och cocktailtomater iofs.. det kan jag bli sugen på. Det stämmer. Och vatten. Massor massor med vatten.

När jag vägde mig för några dagar sen hade jag inte gått upp i vikt så värst mycket. Kanske ett kilo eller så. Det är ju iofs inte så konstigt då jag äter väldigt mycket mindre än jag nånsin gjort. Magen, den putar ordentligt. Hela tiden. Ser ut att va typ i sjunde månaden eller nåt. Men! Det är mest min tjockismage som syns.

Jag blir tokglad om ni kommenterar så jag vet ifall nån läser här ens ^^

//Annu

1 kommentar:

  1. Klart jag läser! :) Alltid lika kul när jag ser att du uppdaterat här! KRAAAAM

    SvaraRadera