tisdag 14 december 2010

14 december 2010

Min lilla bebis. Vad jag längtar efter dig.

Idag vill jag bara kräkas på att vara gravid. Sov med skenorna inatt men ena handen lyckades domna bort ändå. Resultatet blir ont i händerna idag. Mina fingrar är som korvar. Fick ta av mig ringen för att inte den skulle fastna och stoppa blodtillförseln i fingrarna.

Gjorde mig i ordning för att gå till skolan. Inte många dagar kvar nu och idag skulle vi sammanställa våra texter och göra klart grupparbete. Men ja, det gick ju inte. Fick smärtsamma sammandragningar och det var bara att gå lägga sig en stund. Har iaf skrivit klart min del nu Får så dåligt samvete när jag inte orkar och klarar av saker.. men som tur är har jag grymma klasskamrater som är otroligt gulliga och förstående. Vad hade man gjort utan sådana?

Nej jag tycker det räcker nu. Har ju vart gravid en hel evighet! Den som kom på det här med 40 veckors graviditet kan inte ha varit kvinna.

Oj vad bitter jag låter.. Men idag ger jag mig själv tillåtelse.
Men.. det är ju bara en månad och sex dagar kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar