onsdag 1 december 2010

50 dagar kvar

Nej jag har inte alltid denna tröjan på mig..

I morse när jag vaknade rörde det sig underligt i magen. Det kändes nästan som att jag kunde känna bebisens puls och nojjig som man kan vara började jag direkt fundera på vad detta kunde vara.. fick senare förklarat för mig att det var hicka min lilla kille hade ^^ Så sött.

Idag är det 50 dagar kvar till beräknad födsel. Det känns som att det nyss var 100.. helt galet. Det var liksom inte länge sen jag var halvvägs. Undra om jag kommer fatta allt innan det är över.. graviditeten menar jag. Jag VET ju att det är en bebis där inne.. men jag fattar det nog inte. Alls. Hade jag fattat och insett hade jag nog skrivit mer.. varit mer aktiv på forum och kanske varit duktigare på att fylla i böcker och sånt.. Men nu är det inte så.

Idag var jag på MVC och allt såg bra ut. Har fått problem med händerna, de domnar av på nätterna och ibland när jag ligger ner. Fick i uppdrag att ringa en arbetsterapeut, kanske jag ska få såna där nattskenor till händerna. Förra veckan träffade jag narkosläkaren angående skolios och epidural. Han var jätteproffsig och skulle beställa röntgenbilder så att de kan kolla närmare på det. Verkar som att jag kan få epidural, men att det kan vara lite svårare att sätta den.

Nu ska jag börja plugga så jag får nåt vettigt gjort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar