torsdag 14 april 2011

REA-shopping ^^

Idag har jag, Elliot, Angelika och Frank gjort Haga. Det var en riktigt trevlig dag. Julia kom och fikade med oss och gick med oss lite i Villervalla-butiken.. som jag blev helt såld på, såklart. så underbara barnkläder, utan en massa könstjafs! I like ^^ Elliot fick två sommardräkter, ett par shorts, en mössa och strumpor. Allt detta för 250kr. Det ni!

Har varit mycket rea-shopping för mig nu.. inte så mycket klirr kvar i kassan. Men det har varit värt ^^

På lördag ska jag och Majte på dejt. Ser jättemycket fram emot det! Vi ska gå äta ute.. det var verkligen jättelänge sen vi gjorde det. Elliot ska få vara med sin mormor och morfar.

Lägger upp bilder i detta inlägger på det fina jag hittat på rea.. så fort det är färdigtvättat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar