fredag 8 april 2011

Sovmorgon!

Det känns som att det var skitlänge sen jag bloggade. Alltid när jag ska sätta mig ner och göra nåt så vill Elliot ha uppmärksamhet eller nåt. Jaja, nu sover han iaf!

Idag fick jag sovmorgon, fick sova till kvart över 10! Visst fick jag vakna emellanåt och fixa napp eller amma eller så, men behövde inte gå upp förrän då. Fantastiskt!

Igår sydde jag och Angelika egna amningstoppar. Det var riktigt roligt, är helt pepp på att skapa och pimpa kläder nu. Tänk sen när jag lyckats gå ner en del i vikt.. då kommer det va jättekul att ha snygga kläder. Får ju se när det blir.. men förhoppningsvis tar det inte allt för lång tid. Det gäller bara att faktiskt börja också.. ehum.. ja..

Helgen kommer bli rolig :) Finaste Mirja med familj kommer hit i helgen, så jag ska få umgås med de. Krama på lilla gudsonen Silas.. yay :D Han känns så stor.. nu när man umgås hela dagarna med pluttbebis. Och så känns ändå Elliot GIGANTISK i jämförelse med lilla Frank. Tokigt!

De är dags att bege sig ut på dagens promenad. Har inte bestämt mig för vart vi ska än, men en timme eller två ska det promeneras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar