söndag 3 april 2011

Det vårades för Avenyn

Jag och Elliot har en myskväll här för oss själva idag. Majte och Ali är på bio, så vi slappar och myser :)

Igår var jag och jobbade i butiken. Det var ett stort event på Avenyn och vi hade Snorkfröken på besök. Vilken succé det blev :D Helt fantastiskt roligt att få vara med om detta. Jag tror denna dagen gjorde väldigt bra reklam för oss. Åh, jag är så nöjd!! Vi önskar verkligen att detta blir en årlig grej!
Efteråt gick vi och åt på den mongoliska restaurangen vid skeppsbron. Riktigt gott var det. Det blev en heldag borta från familjen, men de hade haft det bra utan mig också, så det kändes ändå bra.

Idag har vi haft en hemmadag :) Majte va finast i världen igår och överraskade mig med en present. Fick en bok med massa recept på cupcakes och tårtor o sånt. Galet bra bok. Har ju fått lite bakfnatt, så det passade perfekt. Han är så omtänksam att jag blir helt rörd ibland.. min älskling <3

Iaf, så nu har jag bakat cupcakes idag :D Började med det som såg smarrigast ut och eftersom jag är en sucker för choklad så fick de bli choklad och hasselnötsvarianten. De skulle bli 12 stycken, men jag fick det att bli hela 5. Så nåt gjorde jag nog fel.. Men goda blev de! Nästa gång ska jag dock göra glasyren annorlunda.. för nu blev den väldigt söt. Kanske blandar i lite grädde eller nåt :)
Nu ska vi bosätta oss vid tvn och sticka lite.. jag o Elliot :) imorn börjar en ny vecka med nya äventyr :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar