måndag 7 mars 2011

Arga lappen

Ni kommer ihåg att jag berättade om att de stängt av sopnedkastet i min trappuppgång? Ja, de har gjort det i hela området. Och jag är inte den enda som blev upprörd!
Denna lappen hittade vi i trappuppgången i lördags. Bildern är suddig, så jag skriver av texten under bilden. Jag har censurerat bilden och tagit bort namnet på personen.. men här ska ni se :P

Denna person står som ansvarig för hela Karlaplatsens stängda sopnedkast! Sånt här får bara inte ske, det måste vara fel jobb för NN, Distriktschef Karlaplatsen.
Upp till kamp hyresgäster, nu står vi många eniga. Såhär vill vi inte bli behandlade! Gör din röst hörd, även via mail. Mailadress: xxx@xxx.se

Så vad tycker ni? Ska jag gå med i kampen? För nu är det krig! :D

1 kommentar:

  1. Förstår att det gör saker mera omständigt, men jag tror att sopnedkasten är på avveckling pga att det är mycket enklare för sopbilarna att tömma större kärl nere på gården än varje trappuppgång - säkert bättre för miljön också :) Misstänkt nåt som kommunen har tagit beslut om.
    Tycker det är helt sjukt gjort av personen som satt upp lappen, det är aldrig okej att hänga ut nån på det där viset. Okej om den är ansvarig för beslut osv, men personen har ju säkert tagit beslutet på en massa olika underlag och inte direkt som privatperson eller för att för skoj skull göra det så svårt som möjligt för andra. Bra att du censurerade dock.
    /miken

    SvaraRadera