måndag 7 mars 2011

Maniska måndag

Vad helgen gick fort igen! Vi har mest tagit det lugnt hemma, myst ^^ I lördags var Daniel på besök en sväng, jag tvättade och vi städade lite hemma. På söndagen var mina föräldrar förbi en sväng för att mysa bebis och på eftermiddagen gick vi hem till Angelika och Robert för att överlämna en liten present vi köpt till de.. och för att umgås, såklart :) Nu är det inte länge kvar tills de ploppar ut Elliots kompis :D

Snart kommer jag byta bloggdesign här. Det blir ny bakgrund, ny header och ett nytt namn på bloggen. Har inte riktigt bestämt mig för namnet än.. det är svårt. Vill liksom att den ska vara personlig och respresentera det den här bloggen handlar om. Min familj, min vardag. Det är ju inte en gravidblogg längre.. Om ni har några förslag, ge mig!

Jag har en massa projekt på gång. Är ivrig att komma igång med nåt.. göra saker. Håller på skapar en blogg till butiken, tänkte byta ut hemsidan mot en blogg så att den blir lättare att uppdatera. Ska också börja översätta en hemsida från engelska till finska. Fick det som extrajobb :) Tack Julia för att du fixa för mig ^^ Ska bli spännande att sätta mina finskakunskaper på prov! Har också blivit pepp på att sy. Elliot behöver lite fler örngott, så det blir första projektet där.. får börja enkelt så får vi se vad det slutar med sen.
Och sen slutligen, tänkte jag börja läsa lite juridik sådär smått. Mindre glo på O.C, mer läsa.

Man hade kunnat tro att jag blivit lite manisk, men det är ong mest att jag varit så trött och så opepp så länge, att allt kommer på en gång nu :)
Nu ska jag börja klä på mig och ta mig mot stan. Ska träffa fina klasskompisen Mia och fika efter att hon gjort klart tenta ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar