onsdag 16 mars 2011

Promenader och eventfix

Elliot skriker. Han skriker så det går hål i hjärtat på mig. Sen vi kom hem från stan har han vart väldigt missnöjd.. och jag hitta inte felet. Han vägrar sova. Först gnällde han bara, nu skriker han. Det gör ont i själen när man inte vet hur man ska kunna hjälpa honom.

Tidigare idag var vi på promenad i slottskogen med Suss och hennes bebis Elin. Det var riktigt trevlig. Efteråt gick vi och tog en fika på Kaffe Moster. Tycker jag vi ska göra om :)

Känner mig så duktig. Har tagit långpromenader fyra dagar på raken nu. Längsta var igår, 7km. Idag blev det "bara" 3,5km.. och det är ju väldigt långt för att vara jag. Ska fortsätta med detta så långt vädret tillåter. Det är ju bra för både mig och Elliot. Inte bara får vi frisk luft, men jag rör på fettet också. Very good.

Har också fått fixat lite inför 2 april, då vi ska få Snorkfröken på besök till butiken! Avenyn har en sån där happening, eftersom uteserveringarna ska öppna. Så vi ska vara med och sälja lite saker utanför butiken medans barn får hälsa på Snorkfröken. Riktigt kul ska det bli! Ska bli kul att jobba en dag också.
För er som inte vet finns butiken, dvs Retrock, på Kungsportsavenyen 41 här i Göteborg. Håller på fixar med en blogg åt butiken med, men innan designen är klar kommer jag inte publicera den.

Nu har Elliot somnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar